MINYAK LINTAH GUNUNG TRADISIONAL WARISAN TOK WAN


MINYAK LINTAH GUNUNG TRADISI WARISAN TOK WAN  



Minyak Lintah Gunung Tradisi Warisan Tokwan(MLGTWT) merupakan alternatif perubatan tradisional sejak berabad-abad yang lampau.Minyak lintah gunung telah diolah dengan herba terpilih sehingga menjadi minyak lintah gunung asli terbaik. Tanpa bahan kimia dan pengawet,minyak ini suci serta semula jadi dan tiada kesan sampingan serta amat mustajab untuk lelaki lemah tenaga batin.






Khasiat utama Minyak Lintah Gunung Tradisi Warisan Tokwan:Bertindak dengan serta-merta (ketegangan) dalam masa 15 minit sahaja (InsyaAllah)Menjadikan zakar anda:- 


KUAT ,TEGANG, TAHAN LAMA , BESAR DAN PANJANG.Juga sesuai untuk:-Zakar tunduk ke bawah (patah tandan)-Zakar bengkok-Memperbetulkan urat-urat zakar yang tersumbat-Melambatkan keluar maniKhasiat lain:-1. Merawat penyakit strok2. Lumpuh3.Sakit pinggang @ lenguh-lenguh4. Mengembalikan kesegaran pada urat sarat dan melancarkan peredaran darah



SELAIN ITU MINYAK LINTAH GUNUNG TRADISI WARISAN TOK WAN NI SESUAI UNTUK WANITA

 

1. MENEGANGKAN PAYUDARA
2. SAKIT TUMIT DAN URAT SIMPUL
3.MENGURANGKAN LEBAM
4. MENAIKKAN PUNGGUNG

Pati minyak urutan turun temurun. INSYAALLAH selamat dan tiada sebarang kesan sampingan. Di rumus secara tradisional bagi merawat masalah saiz zakar dan mengawal ejakulasi pra-matang. Besar, Teguh dan Berkuasa, Membesarkan, Memanjangkan, Mengawal ejakulasi pra-matang Tegang dan Kuat.






Bila sebut Pati Minyak, ianya tentulah ASLI dan tidak dicampur dengan sebarangan bahan-bahan yang lain. Jadi keTULENannya menjadikan dia efektif dan sering menjadi Sebutan ramai bagi mereka memerlukannya.Pati Minyak Lintah bukan sahaja untuk merawat kelelakian anda, tapi memperhebatkan lagi kejantanan anda diranjang. Kehebatan anda ini bakal mengubah fenomena kasih sayang isteri anda terhadap anda.Penggunaan urutan menggunakan Pati Lintah ini sangat baik dan anda boleh mengawal waktu ‘permainan’ sebaik mungkin. Serapan dari Pati Lintah ini membetulkan semula kedudukan salur-salur darah dan saraf-saraf yang sensitif.


CARA CARA URUTAN ZAKAR  MENGGUNAKAN MINYAK LINTAH GUNUNG TRADISI TOK WAN




CARA CARA URUTAN PINGGUL MENGGUNAKAN MINYAK LINTAH GUNUNG TRADISI WARISAN TOK WAN






CARA CARA  URUTAN PAYUDARA MENGGUNAKAN MINYAK LINTAH TRADISI WARISAN TOK WAN



   


  SERING YANG KITA KETAHUI ONANI ITU TERJADI APABILA SERING MEMIKIRKAN TENTANG CINTA , SEKS DAN KEGHAIRAHAN . 


Kesan Onani Pada Jangka Masa Panjang
Onani atau melancap, sebagai suatu cara melepaskan syahwat pasti dilalui oleh setiap lelaki menjelang dewasa. Selain dari kesan negatif psikologi,perbuatan melancap mengakibatkan kehilangan tenaga, nutrien dan zat dari tubuh.
Terdapat satu lagi sebab mengapa melancap tetap tidak sihat. Jika anda biasa dengan Foot Reflexology, anda akan tahu bahawa tapak kaki mengandungi urat saraf dan meridian yang menghubungkannya dengan berbagai-bagai bahagian badan. Anda juga akan tahu yang dengan mengurut tapak kaki, anda dapat membawa tenaga kepada organ yang berkaitan.

Seperti yang anda tahu, Zakar adalah seperti tapak kaki, juga mempunyai takat reflexology yang berkenaan dengan organ.

Zon jantung zakar - kepala zakar - adalah yang paling sensitif dan paling mudah dirangsang untuk mencapai orgasma. Semasa melancap zon inilah yang paling mendapat rangsangan berbanding zon- zon lain. Ini bermakan rangsangan yang lebih ke atas organ yang berkaitan, Jantung, akan menyebabkan tenaga dalaman disebarkan dengan tidak seimbang.

Ini antara Kesan-Kesan selalu melancap!
1. Alat kelamin menjadi kecil. Kerana pada alat kelamin itu terdapat otot halus yang berfungsi memperkuat dan memperbesar alat kelamin. Nah, apabila terlalu sering terkena gesekan/tekanan kerana onani, maka otot halus tersebut boleh rosak. Akibatnya alat kelamin tidak kuat dan juga lembik.
2. Mengakibatkan ejakulasi pramatang. Yakni sperma cepat keluar. Hal ini boleh membahayakan kehidupan berumahtangga. Isteri yang tidak puas saat melakukan hubungan sex, boleh berlaku curang dan minta cerai.
3. Tubuh menjadi pendek. Kerana untuk memproduksi air mani itu memerlukan banyak kalsium dan zat-zat lain. Nah, apabila kalsium itu terlalu banyak dikeluarkan, maka pertumbuhan pun pasti terhambat. Akibatnya menjadi pendek, Cepat Osteoporosis, dan lemah fizikal.
4. Rambut mudah putus, kepekaan pancaindera menurun, dan daya pemikiran otak juga menurun.
DAPATKAN MINYAK LINTAH UNTUK TAHAN LAMA, KERAS, PANJANG.
MERAWAT MASALAH NYILU YANG MELAMPAU


ANTARA TESTIMONI PENGGUNA YANG MENGAMALKAN MINYAK LINTAH  TRADISI WARISAN TOK WAN






























                                                                                                                                                                                     

                   
JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MENCUBA MINYAK LINTAH GUNUNG TRADISI WARISAN TOK WAN 

BOLEH HUBUNGI WAKIL PENJUAL KAMI DI TALIAN 


WWW.WASAP.MY/601158938492/MLTW

ATAU  DI TALIAN


WWW.WASAP.MY/60195288987/MLTW


stok minyak lintah terlalu banyak permintaan.. anda  diminta bertanyakan stok dahulu kepada agen2..  terima kasih



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

NS Super Candy